مدل های مولتی کوکر بوش دارای ویژگی ها و کاربردهای زیادی هستند که می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود گزینه مناسب را از بین آنها انتخاب کنید. این دسته از محصولات فرآیند پخت و پز را بسیار آسان می کند و همچنین سرعت عمل شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. مولتی کوکر که به پلوپز چند منظوره نیز معروف است، پخت انواع غذا را بسیار آسان می کند. حتی اگر آشپز حرفه ای هم نباشید با کمک یک مولتی کوکر حرفه ای به راحتی می توانید انواع غذاها را با طعم خوب تهیه کنید.

به عبارتی مولتی کوکر بوش به شما این امکان را می دهد که به راحتی پلو، انواع خورش ها، سوپ ها، فرنی ها، حتی کیک ها و شیرینی ها را بپزید. در ادامه همراه با معرفی کاملتر دستگاه مولتی کوکر به بررسی برخی از یکی از بهترین مدل های مولتی کوکر بوش می پردازیم.

مولتی کوکر چیست؟

مولتی کوکر دستگاهی چند منظوره است که به شما امکان پخت انواع غذا را می دهد. این دسته از محصولات بوش با فشردن یک دکمه فرآیند پخت را شروع می کنند و برای پخت برنج و برنج در سبک های مختلف انواع سوپ، انواع خورش، انواع سوپ، فرنی، کیک، غذاهای سرخ شده، غذاهای رژیمی و بخارپز، پخت سریع. ، شیرینی، کیک و ... موثر است.

اگر به دنبال محصولی هستید که با آن بتوانید آشپزی سریع، راحت و باکیفیت را تجربه کنید، بدون شک این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش همان چیزی است که به دنبال آن هستید. مدل های مولتی کوکر بوش از نظر تعداد برنامه های پخت با یکدیگر تفاوت دارند. بسته به مدل دستگاه، برخی تنها چند عملکرد دارند و برخی دیگر به 50 برنامه پخت جداگانه مجهز هستند.

مولتی کوکر یا به عبارتی پلوپز چند کاره بوش وسیله ای است که به سرعت گرم شده و به سرعت شروع به کار می کند. اما عملکرد این محصول کاملا حرفه ای بوده و با بهره مندی از یک سری امکانات و کاربردها هرگز امکان سوختن مواد غذایی در داخل آن وجود ندارد. بنابراین در هنگام خراب شدن مولتی کوکر، می توانید آن را به نمایندگی تعمیرات پلوپز نیز ببرید.

دستگاه های پخت چند کاره بوش دارای دو سطح فشار کم و زیاد بوده و به همین دلیل با ترکیب این دو حالت امکان پخت انواع غذا را به شما می دهد. پلوپزهای بوش غذاهای مختلف را با دمای متعادل طبخ می کنند. همچنین با بهره مندی از دو حالت فشار کم و زیاد، دما را کاملاً متعادل نگه می دارد.

با وجود تمام مزایا و ویژگی های کاربردی، مولتی کوکر های بوش بسیار ساده و قابل استفاده هستند. قطعات قابل شستشو این غذاسازهای همه کاره به راحتی تمیز می شوند. شستن آنها با ماشین ظرفشویی نیز امکان پذیر است.

مطالعه کنید: نکات اساسی قبل از خرید پلوپز

طراحی ظاهری مدل های مولتی کوکر بوش

طراحی این محصولات خاص و کاملا مدرن است. این غذاسازها مجهز به یک دسته قابل حمل هستند که امکان جابجایی دستگاه را به شما می دهد. تمامی مدل ها مجهز به کاسه با روکش تفلون نچسب بوده و دارای بالاترین مقاومت در برابر حرارت هستند.

جنس بدنه و برخی از قطعات در مدل های مختلف متفاوت است. اما برخی از قطعات مانند تیغه ها در تمامی مدل ها از فولاد درجه یک ساخته شده اند.

مدل های مولتی کوکر بوش از نظر کیفیت در یک سطح هستند. زیرا بوش برندی است که به کیفیت حساس است و تحت هیچ شرایطی محصولات بی کیفیت تولید نمی کند. در واقع دلیل تفاوت قیمت مولتی کوکر بوش در مدل های مختلف ربطی به کیفیت آنها ندارد.

بلکه مدل های مختلف مولتی کوکر بوش از نظر امکانات و فناوری با یکدیگر تفاوت دارند. به این ترتیب با توجه به افزایش کارایی و ویژگی های محصول، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

بهترین مولتی کوکر

بهترین پلوپز چند پز یا چند کاره در وهله اول کیفیت ساخت خوبی دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین غذاساز چندکاره را بخرید، حتماً به سراغ مواردی بروید که از نظر کیفیت دارای گواهینامه کامل هستند.

 

در حال حاضر بهترین برند تولید کننده لوازم الکترونیکی آشپزخانه در جهان بوش است. کیفیت محصولات این برند زبانزد است و کمتر کسی می تواند از کیفیت محصولات این برند انتقاد کند.

بنابراین باید بگویم باکیفیت ترین و بهترین مولتی کوکر موجود در بازار مدل های مولتی کوکر بوش می باشد. البته مولتی کوکرهای بوش علاوه بر کیفیت بالا، طراحی زیبا و مدرن، عملکرد راحت و کاربردهای فراوانی دارند. لذا عوامل مذکور نیز بر علت می افزاید و صحت گفته ما را تأیید می کند.

معیارهای دیگری برای تعیین بهترین مولتی کوکر وجود دارد که برخی از آنها به دیدگاه و انتخاب شما بستگی دارد. همانطور که گفتیم مدل های مولتی کوکر برند بوش در مدل های 1 تا 50 کاره تولید می شوند. به دلیل کاربردهای فوق نباید فکر کنید که مدل های 50 کاره بهترین گزینه هستند.

مطالعه کنید: 6 وسیله آشپزخانه مناسب هدیه

بلکه از نظر ما غذاساز 50 کاره بوش بهترین مولتی کوکر برای شما خواهد بود که از همه کاربردهای آن استفاده کنید. به این ترتیب باید بگویم که بهترین مولتی کوکر از نظر کاربرد، گزینه ای است که متناسب با نیاز شما باشد.

معرفی یکی از بهترین مولتی کوکر های بوش

بوش بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی الکترونیکی در جهان است. این سازنده محبوب انواع مولتی کوکر را روانه بازار کرده است. تمامی مدل های مولتی کوکر بوش قابل توجه بوده و ارزش خرید و هزینه را دارند. معمولا غذاسازهای چند منظوره بوش از نظر ابعاد، طراحی ظاهری، ظرفیت، قدرت و فناوری ها مشابه یکدیگر نیستند.توصیه می کنیم در انتخاب و خرید دقت بیشتری داشته باشید تا با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را از بین اقلام موجود خریداری کنید.

مولتی کوکر بوش مدل 11W12

مولتی کوکر بوش مدل 11W12 دارای ظرفیت 10 نفر و توان آن معادل 900 وات می باشد. این محصول مانند بسیاری از محصولات بوش در چین تحت لیسانس بوش آلمان مونتاژ می شود.

این غذاساز 10 نفره 5 لیتری یکی از بهترین و جدیدترین مدل های غذاساز بوش به شمار می رود و از این رو تمامی امکانات و فناوری های روز را برای این حوزه در اختیار دارد.

این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش طراحی بسیار جذابی دارد و وجود آن در آشپزخانه کیفیت دکوراسیون این فضا را بهبود می بخشد. جنس بدنه از پلاستیک سفید مرغوب و حدود 4.5 کیلوگرم است.

برخی از مهم ترین قابلیت ها و امکاناتی که برای این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش ذکر می شود به شرح زیر است:

صفحه لمسی

مولتی کوکر بوش مدل 11W12 مجهز به پنل لمسی است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی عملکرد دستگاه را کنترل کرده و برنامه های پخت را تنظیم کنید. به عنوان مثال، به شما کمک می کند زمان دقیق پخت را بدانید.

برنامه پخت تاخیر زمانی

برنامه پخت تاخیر زمانی به شما کمک می کند تا زمان شروع دستگاه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. مثلاً اگر شاغل هستید و به دلیل بیرون بودن از خانه نمی توانید در ساعت مقرر برای خود و اعضای خانواده غذا تهیه کنید.

فناوری فوق واقعا برای شما مفید است و حتی زمانی که در خانه نیستید دستگاه اتوماتیک طبق تنظیمات شروع به کار کرده و در زمان مقرر غذای شما را آماده می کند.

سیستم گرمایش

یکی دیگر از ویژگی های تعبیه شده برای این مدل غذاساز، وجود سیستم گرم کننده است. برای بهره مندی از مزایا و قابلیت های سیستم نگه داشتن گرم باید هنگام تنظیم دستگاه برای پخت و پز، قابلیت سیستم نگه داشتن گرم را فعال کنید.

نشانگر سطح آب

یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده برای این دستگاه پخت، نشانگر سطح آب است. شاخص فوق تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت پخت و کارایی دستگاه دارد.